followers

salji

waktu

bird terbang

Wednesday, November 16, 2011

JOIN GIVEAWAY KOLEKSI RESEPI NANNIE

teringin nk mencuba nasib... menyertai GA yang dah last minit.. saya tertarik kerana ada di antara hadiahnya berupa buku resepi sbb hobi akak mengumpul koleksi buku buku resepi

GIVEAWAY KOLEKSI RESEPI NANNIE

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Hari ni saya buat n3 istimewa khas untuk semua follower blog saya ni . Saya memang dah lama ada niat nak buat GA masa di blog lama saya dulu tapi baru sekarang saya berkesempatan nak buat di blog saya ni . So saya berharap ada antara follower yang sudi nak join GA pertama saya ini . GA bermula hari ini 9/11/2011 sehingga 17/11/2011 . Pada pagi 18/11/2011 selepas saya buat undian secara rawak , saya akan umumkan nama-nama rakan follower yang berjaya dapat hadiah GA yang saya sediakan . 


Pada rakan-rakan follower blog ni tak kira yang memang dah lama jadi follower atau yang baru jika anda nak join GA ni anda MESTI TINGGALKAN JEJAK / LINK BLOG ATAU EMAIL ANDA DI N3 GA NI . Saya hanya akan buat undian di kalangan follower yang tinggalkan link blog anda atau email pada komen n3 ni , Terima kasih ya .


SYARAT-SYARAT PENYERTAAN GA :


1) Terbuka pada semua follower blog saya ini .
2) Sila TINGGAL KAN JEJAK / LINK BLOG ANDA ATAU EMAIL dalam ruang comment n3 ini

No comments :

Post a Comment

poster salam sayang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...