followers

salji

waktu

bird terbang

Tuesday, June 21, 2011

KESIAN KEK NI...


akibat suhu yang "terlampau" agaknya... apa dah jadi kek ku ini... biarpun begitu rasanya tetap maintain sedap! kalau korang nak tau kek ni dari tepung readymix, akak letak 3/4 penuh untuk kap kek ni tapi terkejut bila akak jenguk oven habis semua kek ni bercantum, kembar siam semuanya... adoii.. baru nak test tepung ni..
asalnya kek ni plain je tapi akak letak perasa kiwi dalamnya... frust tengok!!

6 comments:

  1. Yang penting sedap. Rupa lain kira..akhirnya masuk perut juga kan. Kalau terlampau syantik plak, nanti sayang nak makan.

    ReplyDelete
  2. alahai siannya kek...oo kalau panas sgt jadi gitu yer kak...tak pe la rupa belakang kira.. asalkan mkn sodap kan..hehe

    ReplyDelete
  3. x pe kak...rupa x cantik tapi rasanya mabeles...eh..eh...cam manusia pulak...he he he

    ReplyDelete
  4. Ann Huda(ate)..betullah tu... masuk perut bercampur juga.. memang kdg2 akak pun ada rasa begitu.. dh terlalu cantik memang sayang nak makan.. asyik soh org yg tolong habiskan...hehehe

    ReplyDelete
  5. nieza..entah la .. agaknya suhu tu..akak ubah masa bakar ikan dulu tu.. lupa nak ubah balik... haiii..

    ReplyDelete
  6. hafizah.. terima kasih.. kerana beri semangat pada akak hihihi..

    ReplyDelete

poster salam sayang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...