followers

salji

waktu

bird terbang

Sunday, April 3, 2011

AL-KISAH ANAKKU..RAHSIA TERBONGKAR!! (^__^)


inilah kawan kawan anak ku yang sama jurusan.. dorang g ipoh kerana ada even balik lambat x boleh masuk kolej.. dorang memang dh tau.. pak guard xkan benarkan dorang masuk sbb dh terlebih time! sampai kat umah akak pun dh 12 lbh terpaksalah melepak kt umah akak.
dorang ni x pandai jalan di sekitar ipoh. sorang dari kelantan dan dua orang dari negeri 9, jadi ke mana saja nak meronda ipoh anak akaklah sebagai penunjuk arah.. kebetulan pulak anak akak yang sedang belajar di Penang pun balik. jadi bertembunglah dengan mereka2 ni..anak akak dah x boleh nak berdalih lagi daa. haaah... terkejut gilaaa... nak tau ape??!! x percaya yang anak akak ni kembar!! hahaha.. x percaya langsung!! sebab anak akak x pernah cerita langsung dirinya kembar pada kawan kawan! kalau ada yang tau pun memang dia x layan dan x kan mengaku kembar punya. yang seronoknya bila ada yang terjumpa kat wall FB heboh dikatakan ada terjumpa muka 2 serupa tapi nama dan tempat tinggal lain! ada yang tuduh konon anak akak sengaja menyamar buat 2 FB yang berlainan nama.. kawan kawan dorang keliru yang mana satu betul bila add di FB... 
kelakar.. kelakar...
sebenarnya bukan akak x benarkan dorang tidur di umah akak tapi di kala ini umah akak tengah x terurus lagi.. bilik pun x boleh di gunakan lagi sebab belum di plasterkan lagi.. keadaan bersepah dengan barang di sana sini.. kesian kat dorang x dapat tidur dengan selesa. pukul 3 pagi dorang keluar g minum teh tarik kat kedai mamak berdekatan. apo nok di katokan laie... pagi tadi yang ini saja dapat akak jamukan buat dorang.
*dalam gambar ni adalah rakan2 anak.

No comments :

Post a Comment

poster salam sayang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...